Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Jarpen Zigrin

      Zostań naszym fanem. Obserwuj nas w social mediach : )   12/11/2016

      Daj się poznać jako nasz fan oraz miej łatwy i szybki dostęp do najnowszych informacji poprzez swój ulubiony portal społecznościowy.    Obecnie można nas znaleźć m.in tutaj:   Facebook: http://www.facebook.com/pages/Historiaorgp...19230928?ref=ts Twitter: http://twitter.com/historia_org_pl Instagram: https://www.instagram.com/historia.org.pl/
    • Jarpen Zigrin

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum   12/12/2016

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum. Krótki przewodnik o tym, jak poprawnie pisać i cytować posty: http://forum.historia.org.pl/topic/14455-przewodnik-uzytkownika-jak-pisac-na-forum/
Marek_W

Ankieta dla cywlili i wojskowych - stan wojenny

Rekomendowane odpowiedzi

Marek_W   

W moim pierwszym zdaniu na forum pragnę wszystkich przywitać. Jestem studentem studiów magisterskich i pisze pracę zatytułowaną "Relacje między wojskiem, a społeczeństwem w okresie stanu wojennego". Częścią badań jest przeprowadzenie ankiety z ludźmi którzy pamiętają ten okres. Ankiety są krótkie i zawierają po 10 pytań. Poniżej zamieszczam linki do ankiet. Zachęcam do wypełnienia i z góry dziękuję ; ).

Dla cywili: http://www.ankietka.pl/ankieta/95108/spoleczenstwo-wobec-wojska-w-latach-stanu-wojennego.html

Dla wojskowych: http://www.ankietka.pl/ankieta/95078/wojsko-wobec-spoleczenstwa-w-latach-stanu-wojennego.html

Pozdrawiam : ).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tomasz N   

Fakt, 30 lat i już się nie czuje prylu.

Ja w dwóch nie miałem zdania, a że takiej ewentualności nie było, ankieta nie poszła.

Bo jak niby cywil ma wiedzieć czy WSW było upartyjnione ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jancet