Jump to content
  • Announcements

    • Jarpen Zigrin

      Zostań naszym fanem. Obserwuj nas w social mediach : )   12/11/2016

      Daj się poznać jako nasz fan oraz miej łatwy i szybki dostęp do najnowszych informacji poprzez swój ulubiony portal społecznościowy.    Obecnie można nas znaleźć m.in tutaj:   Facebook: http://www.facebook.com/pages/Historiaorgp...19230928?ref=ts Twitter: http://twitter.com/historia_org_pl Instagram: https://www.instagram.com/historia.org.pl/
    • Jarpen Zigrin

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum   12/12/2016

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum. Krótki przewodnik o tym, jak poprawnie pisać i cytować posty: http://forum.historia.org.pl/topic/14455-przewodnik-uzytkownika-jak-pisac-na-forum/

Recommended Posts

poldas   

Od pół roku obserwuję ten problem i czuję...

Że coś tu jest nie tak.

 

Mam na myśli nie tylko samo lotnisko, ale bardziej połączenie tych "szprych kolejowych" z owym lotniskiem w okolicy Baranowa na Mazowszu.

 

Zastanówmy się nad tym;

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomasz N   

Co za pierdoły. Przecież to inwestycja czysto militarna, kogo obchodzą szprychy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poldas   
2 godziny temu, Tomasz N napisał:

Co za pierdoły.

2 godziny temu, Tomasz N napisał:

Przecież to inwestycja czysto militarna

Najpierw czytaj, oglądaj, słuchaj - potem pisz.

2 godziny temu, Tomasz N napisał:

kogo obchodzą szprychy.

Mnie.

Port lotniczy winien mieć bezpośrednie połączenie z dworcem kolejowym.

Za pośrednictwem wind i schodów ruchomych.

 

Tak nawiasem;

Warszawskie metro takiego połączenia nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się że ze "szprych" zrezygnowano bądź zamierza się zrezygnować.

Inna sprawa że chyba nie ma sensu bezpośrednio  łączyć z Baranowem każdego 100-tysięcznego miasta

zwłaszcza jeśli ono od tego lotniska byłoby znacznie oddalone.

Edited by kszyrztoff
dopisek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomasz N   

 A mnie nie obchodzą szprychy, tylko czy będą miały gdzie lądować w dużych ilościach C-5 Galaxy. Bo lepiej dla mnie i dla nas by lądowały za Wisłą, nie Odrą.

 

Edited by Tomasz N

Share this post


Link to post
Share on other sites
poldas   
2 godziny temu, Tomasz N napisał:

tylko czy będą miały gdzie lądować w dużych ilościach C-5 Galaxy.

Tylko to?

To jaki wniosek mam wyciągnąć?

Aspekt militarny jest ważny, jednak...

Na zabawki do zabijania trza zarobić i ku temu by się przyczynił ów hub lotniczy.

Tory trzeba tam doprowadzić z węzłów kolejowych pobliskich głównych miast.

Czyli Warszawa, Łódź, Poznań, Radom i może coś jeszcze.

 

Jednak;

Widzę polityczny brak woli ku rozwojowi.

 

Mechanizm widzę tak;

Przyszły prezydent Polski dzwoni do Urszuli i mówi tak;

"Lotnisko na Okęciu chcą nam zlikwidować."

Urszula, karmiona niemieckim pieniądzem kalkuluje prawidłowo.

Bo o co chodzi?

Polska nie może być mocniejsza od Reichu.

Zatem odpowiada mu;

"Uwalimy tę inwestycję, Polska nie może być silniejsza od Rzeszy."

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, poldas said:

Port lotniczy winien mieć bezpośrednie połączenie z dworcem kolejowym.

Za pośrednictwem wind i schodów ruchomych.

 

Tak nawiasem;

Warszawskie metro takiego połączenia nie ma.

Przypuszczam że Baranów o ile powstanie takowe miał będzie 

natomiast jego brak w warszawskim metrze jakoś mi nie przeszkadza

a domyślam się że korzystam z tego metra dużo częściej od poldasa

z racji niezbyt odległego miejsca zamieszkania.

 

Poldas to ma jakiś kompleks na tle Urszuli że znów do tematu ją miesza?

 

PS 

       Z tym Radomiem to ja bym nie przesadzał.

Edited by kszyrztoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomasz N   

Na zabawki do zabijania trza zarobić i ku temu by się przyczynił ów hub lotniczy.

 

Pani Salciu, kto tu mówi o pieniądzach !

 

NATO istnieje na garnuszku USA, jedynego wiarygodnego gwaranta, kwestią jest czy ich siły szybkiego reagowania wylądują na prawym czy lewym brzegu Odry i tyle. Ja wolę na prawym.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
poldas   
W dniu 25.05.2024 o 11:27 AM, kszyrztoff napisał:

Poldas to ma jakiś kompleks na tle Urszuli że znów do tematu ją miesza?

Bo jest przewodniczącą Unii Europejskiej.

 

Mnie tu zastanawia pewna zasadnicza kwestia;

Na ile Reich pozwoli Nam się rozwijać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregski   

Jak pamiętam to z Reichu już wyszły pomruki, że Polacy konkurencję im chcą robić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, poldas said:

Na ile Reich pozwoli Nam się rozwijać.

Myślę że Tusk jest teraz mniej sterowalny niż  za czasów Merkel.

Stawiam że projekt będzie kontynuowany lecz z pewnymi zmianami

"bo to co PiS wymyślił nie może być dobre".

Zmiany to choćby wspomniane szprychy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poldas   
31 minut temu, kszyrztoff napisał:

Myślę że Tusk jest teraz mniej sterowalny niż  za czasów Merkel.

Bo został premierem jeszcze suwerennego państwa.

To konkretna władza jest i może z tej pozycji Brukseli, a w domyśle Berlinowi fikać.

Już widać iż w kwestii płotu z Białorusią i programu zbrojeniowego, to on ćwierka nawet bardziej niż PISiory.

Inaczej by go Suweren - czyli My, zmiótł ze sceny politycznej.

Natomiast odnośnie CPK;

Czuję że jest lobby na Okęciu. które nie chce zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, poldas said:

Czuję że jest lobby na Okęciu. które nie chce zmian.

Zawsze jest jakiś przeciwnik ale moim zdaniem jest on słaby.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregski   
34 minutes ago, poldas said:

Już widać iż w kwestii płotu z Białorusią

Bo teraz to jest demokratyczny i europejski płot. Jakby go jeszcze na tęczowo pomalować to pani Holland nakręciłaby film o bohaterskich pogranicznikach strzegących naszego kraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
poldas   

Sorry Panowie;

Płot służy utrudnieniu komunikacji.

Tu winniśmy dyskutować nad jej udrożnieniem.

Hub lotniczo kolejowy pod Baranowem by spowodował odciążenie Okęcia, a w dalszej perspektywie... zwolnienie terenu pod budowę domów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

Przed wyrażeniem zgody na Terms of Use forum koniecznie zapoznaj się z naszą Privacy Policy. Jej akceptacja jest dobrowolna, ale niezbędna do dalszego korzystania z forum.