Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Jarpen Zigrin

      Zostań naszym fanem. Obserwuj nas w social mediach : )   12/11/2016

      Daj się poznać jako nasz fan oraz miej łatwy i szybki dostęp do najnowszych informacji poprzez swój ulubiony portal społecznościowy.    Obecnie można nas znaleźć m.in tutaj:   Facebook: http://www.facebook.com/pages/Historiaorgp...19230928?ref=ts Twitter: http://twitter.com/historia_org_pl Instagram: https://www.instagram.com/historia.org.pl/
    • Jarpen Zigrin

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum   12/12/2016

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum. Krótki przewodnik o tym, jak poprawnie pisać i cytować posty: http://forum.historia.org.pl/topic/14455-przewodnik-uzytkownika-jak-pisac-na-forum/
Dybciu

Pytanie o minę

Rekomendowane odpowiedzi

Dybciu   

Witam serdecznie zajrzałem na to forum w celu znalezienia odpowiedzi na pytanie czy na podanym zdjęciu może znajdować się mina? Niektórzy może mnie wyśmieją ale nie znam się na uzbrojeniu dlatego zajrzałem tutaj. Otóż dziś na spacerze natknąłem się na drodze polnej na częściowo odsłonięty metalowy przedmiot w kształcie miny. Pomyślałem że to raczej nie możliwe bo jest w zbyt dobrym stanie ale jako że się nie znam postanowiłem skonsultować to z ludźmi którzy się na tym znają. Chodzi tu o bezpieczeństwo ludzi nie dotykałem tego a nie chce niepotrzebnego szumu robić. Z góry dziękuję za pomoc.

post-10961-0-87281000-1430155967_thumb.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jancet   

Niezbyt mi to przypomina znane mi miny, ale ja to tylko plutonowy podchorąży byłem, i to nie od saperów, na temat min był jeden dzień na poligonie, więc autorytet ze mnie żaden.

Tak na oko to wydaje mi się, że ten przedmiot jest z betonu, pomalowanego na zielono. Tak jest?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dybciu