Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Jarpen Zigrin

      Zostań naszym fanem. Obserwuj nas w social mediach : )   12/11/2016

      Daj się poznać jako nasz fan oraz miej łatwy i szybki dostęp do najnowszych informacji poprzez swój ulubiony portal społecznościowy.    Obecnie można nas znaleźć m.in tutaj:   Facebook: http://www.facebook.com/pages/Historiaorgp...19230928?ref=ts Twitter: http://twitter.com/historia_org_pl Instagram: https://www.instagram.com/historia.org.pl/
    • Jarpen Zigrin

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum   12/12/2016

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum. Krótki przewodnik o tym, jak poprawnie pisać i cytować posty: http://forum.historia.org.pl/topic/14455-przewodnik-uzytkownika-jak-pisac-na-forum/
zbladzona

Relacja między epokami prehistorycznymi

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc, jestem umysłem ścisłym i nigdy nie byłam dobra czy nawet przeciętna z historii. Zawsze siedziałam w matematyce, fizyce i informatyce. Mam zadanie do zrobienia a nie mam pojęcia o tym żadnego. Otóż: "Jaka jest relacja między epokami neolitu, paleolitu, mezolitu z epokami kamienia łupanego , brązu i żelaza ?".Nie mam za bardzo czasu, gdyż mam sprawdzian zapowiedziany powtórkowy z matematyki a zależy mi na tym żeby otrzymać ocenę celującą, więc siedzę nad zbiorem zadań i robię zadania.

Edytowane przez zbladzona

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Vapnatak   
"Jaka jest relacja między epokami neolitu, paleolitu, mezolitu z epokami kamienia łupanego , brązu i żelaza ?"

A któż to wymyślił takie zadanie? Przecież to nie ma nawet najmniejszego sensu.

vapnatak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Vapnatak   

Ale treść. Jak można wynajdywać wspólne relacje między źle ułożonymi chronologicznie epokami z innymi epokami zaliczonymi do "ery kamienia łupanego", czyli brąz i żelazo?

Poprawnie winno być paleolit (1), mezolit (2) i neolit (3) - epoki kamienia łupanego (choć to już błędna, wręcz archaiczna nazwa) oraz brąz i żelazo.

vapnatak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gregski   
A któż to wymyślił takie zadanie? Przecież to nie ma nawet najmniejszego sensu.

Vapnatak dzięki za opinię. Czytałem to kilka razy i już zacząłem posądzać się o debilizm, bo za diabła nic z tego nie kumałem.

Zbladzona, a Ty jesteś na bank pewna, że dobrze przepisałaś pytanie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Andreas   

Od siebie poszedłbym do pana prof. i poprosił o skonkretyzowanie tematu.

Albo zapytać się kogoś o dokładny temat.

Bo ja także za pierwszym razem nie za bardzo zrozumiałem, o co chodzi.

PS - może ktoś to przesunąć do Działu Pomocowego?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Vapnatak   

No to albo się rąbnęłaś, albo macie profesora pasującego na nauczyciela historii jak przysłowiowa pięść do nosa! <_<

W ogóle zauważam tutaj jeszcze jedną, najważniejszą arcynieścisłość. Otóż jak można wskazywać relację między czymś co skończyło się dlatego, że powstało coś nowego... i między czymś co powstało by tamto mogło się skończyć? :)

vapnatak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Raczej wolałabym nie pytać się bo już jedna osoba zapytała się dlaczego mamy takie zadanie i co zrobić jak się nie znajdzie odpowiedzi i nie chciałabym być na miejscu tej osoby. Nie wiem jak to zrobić kolega mówił mi o tym, że pewnie chodzi o to, żeby powiedzieć że bez jednej epoki nie byłoby by drugiej i wymienić co powstało w tych epokach, jak nastąpił rozwój itd itp.

Edytowane przez zbladzona

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gregski   

Ja wiem, że jest niemożliwe powiedzieć nauczycielowi, ze jest idiotą albo, że bełkocze.

To może wydrukuj tą dyskusję i pokaż ja panu Profesorowi.

A nuż coś do niego dotrze?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Vapnatak   

No pewnie, bo jak widać, uczniowie są mądrzejsi od swego "psora", a ten wariuje bo:

1. Ma już jakiegoś "gotowca" do sprawdzania tych Waszych wypocin.

2. Nie chce mu się nawet pomyśleć, że zrobił najczystsze głupstwo.

3. Odwala przysłowiową maniane, bo inaczej nie może, bo najzwyczajniej nic nie umie.

4. Woda sodowa mu do głowy uderzyła, bo dowiedział się ostatnio, że dostanie podwyżkę o stówę, zgodnie z projektem rządowym.

Echhhhhhh...

Ja wiem, że jest niemożliwe powiedzieć nauczycielowi, ze jest idiotą albo, że bełkocze.

To może wydrukuj tą dyskusję i pokaż ja panu Profesorowi.

A nuż coś do niego dotrze?

Dokładnie, albo dawaj go tutaj, to się go wyprostuje w trybie natychmiastowym! <_< Możesz mu też podać adres tej strony i niech się odezwie do mnie na priv. to mu udzielę minikorepetycji, tudzież konsultacji jak na studiach. :)

vapnatak

Edytowane przez Vapnatak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Martinus   
Proszę o pomoc, jestem umysłem ścisłym i nigdy nie byłam dobra czy nawet przeciętna z historii. Zawsze siedziałam w matematyce, fizyce i informatyce. Mam zadanie do zrobienia a nie mam pojęcia o tym żadnego. Otóż: "Jaka jest relacja między epokami neolitu, paleolitu, mezolitu z epokami kamienia łupanego , brązu i żelaza ?".Nie mam za bardzo czasu, gdyż mam sprawdzian zapowiedziany powtórkowy z matematyki a zależy mi na tym żeby otrzymać ocenę celującą, więc siedzę nad zbiorem zadań i robię zadania.

Jeśli owe pytanie rzeczywiście tak zadał w co aż trudno uwierzyć to proponuję nie brać go na serio.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Andreas   

Ale Ty nie pytaj się, jakie zadanie, tylko poproś o podyktowanie jeszcze raz tegoż zadania, dokładnie.

A jak powtórzy, to mu zasugeruj, że popełnił błąd.

Swoją drogą, dziwię się nauczycielom, którzy terroryzują swoich uczniów. To najprostsza metoda, by obrzydzić przedmiot.

Również bardzo chętnie bym z nim porozmawiał. <_<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Vapnatak   
kolega mówił mi o tym, że pewnie chodzi o to, żeby powiedzieć że bez jednej epoki nie byłoby by drugiej i wymienić co powstało w tych epokach, jak nastąpił rozwój itd itp.

To chyba będzie najrozsądniejsze wyjście, a jako końcowe stanowisko zanegować to o co pytał Wasz psor. <_<

vapnatak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Przed wyrażeniem zgody na Warunki użytkowania forum koniecznie zapoznaj się z naszą Polityka prywatności. Jej akceptacja jest dobrowolna, ale niezbędna do dalszego korzystania z forum.