Jump to content
  • Announcements

    • Jarpen Zigrin

      Zostań naszym fanem. Obserwuj nas w social mediach : )   12/11/2016

      Daj się poznać jako nasz fan oraz miej łatwy i szybki dostęp do najnowszych informacji poprzez swój ulubiony portal społecznościowy.    Obecnie można nas znaleźć m.in tutaj:   Facebook: http://www.facebook.com/pages/Historiaorgp...19230928?ref=ts Twitter: http://twitter.com/historia_org_pl Instagram: https://www.instagram.com/historia.org.pl/
    • Jarpen Zigrin

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum   12/12/2016

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum. Krótki przewodnik o tym, jak poprawnie pisać i cytować posty: http://forum.historia.org.pl/topic/14455-przewodnik-uzytkownika-jak-pisac-na-forum/
fake

Z historii badań motywacyjnych: dr Ernest Dichter i przypadek Betty Crocker

Recommended Posts

fake   

Witam,

Temat poświęcam osobie dr Ernest Dichtera, zwanego też przez niektórych "Freudem z Madison Avenue", oraz jego zaangażowaniu w kampanię reklamową ciast instant "Betty Crocker" w USA, w latach 50-tych XX wieku.

Zatem, czy wykorzystanie narzędzia psychoanalizy oraz odwołanie się do archetypu jajka miało decydujący wpływ na wzrost sprzedaży tych produktów spożywczych?

Czy też zmiany sposobu oraz tempa życia lat 50-tych XX wieku wymuszały sięgnięcia po coraz prostsze oraz szybsze rozwiązania w dziedzinie kulinariów?

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z artykułem p.t. "Betty Crocker radzi: “Po prostu dodaj jajko!”".

Pozdrawiam,

Fake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

Przed wyrażeniem zgody na Terms of Use forum koniecznie zapoznaj się z naszą Privacy Policy. Jej akceptacja jest dobrowolna, ale niezbędna do dalszego korzystania z forum.