Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Jarpen Zigrin

      Zostań naszym fanem. Obserwuj nas w social mediach : )   12/11/2016

      Daj się poznać jako nasz fan oraz miej łatwy i szybki dostęp do najnowszych informacji poprzez swój ulubiony portal społecznościowy.    Obecnie można nas znaleźć m.in tutaj:   Facebook: http://www.facebook.com/pages/Historiaorgp...19230928?ref=ts Twitter: http://twitter.com/historia_org_pl Instagram: https://www.instagram.com/historia.org.pl/
    • Jarpen Zigrin

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum   12/12/2016

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum. Krótki przewodnik o tym, jak poprawnie pisać i cytować posty: http://forum.historia.org.pl/topic/14455-przewodnik-uzytkownika-jak-pisac-na-forum/
codinus19

Praca Licencjacka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem studentem III roku administracji i mam problem,jako że jestem na trzecim roku bede się bronił. Zdecydowałe się,że będe pisał z Historii lecz już na samym początku mam problem,bardzo proszę o jaką kolwiek pomoc. Muszę napisać "zadanie do pracy licencjackiej" na odczepnego dla dziekana :) mój temat to "Dyktatura proletariatu jako forma państwa socjalistycznego w doktrynie kominizmu" . Musze w jednym zdania napisać "Cel pracy dyplomowej" oraz "Uwagi dotyczące pracy dyplomowej (zagadnienia i problemy)" bedę bardzo wdzięczny za odpowiedź :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Furiusz   
"Cel pracy dyplomowej"

Uzyskanie dyplomu :P

A tak na poważnie, czemu wybrałeś/zdecydowałeś się na taki temat? odpowiedź na to pytanie powinna pozwolić Ci na napisanie celu pracy dyplomowej.

Może inni będa bardziej pomocni, swoją drogą to zadania czy zdania?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Uzyskanie dyplomu :P

A tak na poważnie, czemu wybrałeś/zdecydowałeś się na taki temat? odpowiedź na to pytanie powinna pozwolić Ci na napisanie celu pracy dyplomowej.