Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Jarpen Zigrin

      Zostań naszym fanem. Obserwuj nas w social mediach : )   12/11/2016

      Daj się poznać jako nasz fan oraz miej łatwy i szybki dostęp do najnowszych informacji poprzez swój ulubiony portal społecznościowy.    Obecnie można nas znaleźć m.in tutaj:   Facebook: http://www.facebook.com/pages/Historiaorgp...19230928?ref=ts Twitter: http://twitter.com/historia_org_pl Instagram: https://www.instagram.com/historia.org.pl/
    • Jarpen Zigrin

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum   12/12/2016

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum. Krótki przewodnik o tym, jak poprawnie pisać i cytować posty: http://forum.historia.org.pl/topic/14455-przewodnik-uzytkownika-jak-pisac-na-forum/
willsondee

Gry uczą?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Z wykształcenia jestem pedagogiem, choć życie rzuciło mnie na inne tory i obecnie pracuję w firmie Cenega, zajmującej się dystrybucją gier komputerowych. Wiadomość kieruję do nauczycieli historii chcąc zwrócić uwagę na ciekawy produkt jaki ostatnio pojawił się w naszym katalogu. Jest to gra Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu, w którą włożyliśmy wiele pracy, współpracując na przykład z Jackiem Komudą trzymającym pieczę nad merytoryczną zawartością polskiej edycji. Myślę że gry tego typu potrafią przyciągnąć uczniów do samej historii i przekazać im choćby podstawy wiedzy w przystępnej dla nich formie. Po więcej informacji o grze zapraszam tutaj: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=49679 a filmik ukazujący grę tutaj:

Chcemy zachęcić młodzież do korzystania z tego typu gier i tu po części kierujemy się do was. Myślę że możemy nawet przeznaczyć po sztuce gry dla konkretnych nauczycieli chcących wziąć udział w akcji. Grę można by wykorzystać jako nagrodę za najlepiej napisany sprawdzian. To oczywiście tylko przykład i czekam na wasze pomysły oraz chęć pomocy. Zainteresowanych nauczycieli historii kieruję na mój adres mailowy: