Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Jarpen Zigrin

      Zostań naszym fanem. Obserwuj nas w social mediach : )   12/11/2016

      Daj się poznać jako nasz fan oraz miej łatwy i szybki dostęp do najnowszych informacji poprzez swój ulubiony portal społecznościowy.    Obecnie można nas znaleźć m.in tutaj:   Facebook: http://www.facebook.com/pages/Historiaorgp...19230928?ref=ts Twitter: http://twitter.com/historia_org_pl Instagram: https://www.instagram.com/historia.org.pl/
    • Jarpen Zigrin

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum   12/12/2016

      Przewodnik użytkownika - jak pisać na forum. Krótki przewodnik o tym, jak poprawnie pisać i cytować posty: http://forum.historia.org.pl/topic/14455-przewodnik-uzytkownika-jak-pisac-na-forum/
Dobson

Praca magisterska z historii - starożytność czy najnowsza?

Rekomendowane odpowiedzi

Dobson   

Witam! Jestem studentem III roku historii i stoje przed poważnym dylematem. Mam nadzieję, że pomożecie mi ów problem rozwiązac.

Chodzi mi o wybór epoki historycznej, z której wyszukam sobie temat do pracy magisterskiej, a nastepnie (jesli sie uda) również do pracy doktorskiej. Jeśli chodzi o moje zainteresowania, to skupiają sie one na starozytnosci i historii najnowszej. I do tej pory w zasadzie tylko nad tymi dwiema epokami sie zastanawiałem.

Ale zainteresowanie to nie wszystko. Są jescze inne uwarunkowania , które mogą zadecydowac o moim wyborze. I tutaj mam pytania do Was:

1. W jakiej epoce historycznej istnieje najwiecej "białych plam"?

2. Jesli zdecyduje się na starozytną - Bliski Wschód, to czy moj promotor tez musi sie tym zajmowac ( u nas - Uniwersytet Wrocławski- wszyscy starozytnicy zajmują sie albo Rzymem albo Grecją)

3. Jaka jest dostepnosc zrodeł dla poszczegolnych epok?

4. Gdzie mozna nauczyc sie starozytnych jezyków Bliskiego Wschodu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Anders